Help us serve you better
View products & Offers
Car Loan
DETAILS
Customer Support

At CLIB sal, we appreciate and value your Customer Experience related to our products and services.


Each Feedback/Complaint received is forwarded to an independent unit, not involved in the execution of banking operations to ensure a transparent, efficient and confidential complaint handling.

 

 

يقدّر الاعتماد اللبناني للاستثمار ش.م.ل.  تجربة عملائه المتعلّقة بالمنتجات والخدمات التي يقدّمها، ويعطي أهمية لكل مراجعة أو شكوى ويحيلها الى وحدة مختصة بمعالجتها في المصرف ومستقلة عن تنفيذ العمليات المصرفية، وذلك ضمانة للشفافية وسرعة المعالجة.

 

 

 

What should you expect from CLIB?

 

  • If the problem is not solved on the spot, we shall endeavor to contact you using your preferred channel of communication within 3 working days of receipt of your Feedback/Complaint.
  • We shall inform you of the time needed to treat your Feedback/Complaint (maximum 15 days as at the date of receipt of the Feedback/Complaint).
  • Above period could be extended 15 additional days for one time only in case additional documents are required. 
  • Once the complaint is solved, we will respond to you using your preferred channel of communication.

 

 

آلية معالجة المراجعة/الشكوى:

 

  • في حال لم تتم معالجة المراجعة/الشكوى عند تقديمها، سوف نعلمكم عبر وسيلة التواصل الفضلى التي حددتموها، وخلال فترة لا تزيد عن ۳ أيام عمل من تاريخ تقديم المراجعة/الشكوى، بأننا تلقـّيناها وهي قيد الدرس.
  • سيتم إبلاغكم بالوقت اللازم للنظر بالمراجعة وبالمهلة القصوى للردّ على ألا تتعدّى هذه المهلة ۱٥ يوماً من تاريخ تقديمها.
  • يمكن تمديد هذه المهلة ۱٥ يوماً إضافياً لمرة واحدة فقط وفي حالات استثنائية (مثلاً طلب مستندات أخرى أو أي أمر آخر يستدعي التمديد القسري) على أن يتمّ إعلامكم بذلك.
  • حينما تتم معالجة المراجعة/الشكوى، سوف نعلمكم بذلك عبر وسيلة التواصل الفضلى التي حددتموها.
 
 
 
كيفية تقديم المراجعة / الشكوى
How could you file your Complaint?

 عبر رقم الهاتف الساخن (Hotline 1518)

من الاثنين إلى السبت من الساعة 8:00 صباحاً حتى الساعة  20:00 ليلاً، حيث يتمّ تسجيل المكالمات لخدمتكم بشكل أفضل.

CL Hotline phone number 1518

whereby calls are recorded to ensure transparency. Monday to Saturday from 08:00hr till to 20:00hr

البريد الالكتروني:feedback@cl.com.lb

 البريد العادي على العنوان التالي:

برج الاعتماد اللبناني - كورنيش النهر – مستديرة العدلية الأشرفية – 11002811 – بيروت، لبنان – ص.ب. 166729

Regular courier  to the following address:

Credit Libanais Tower - Corniche El Nahr, Adlieh Roundabout, Ashrafieh 1100 2811 - Beirut, Lebanon - P.O Box 16-6729

استمارة تسجيل مراجعة / شكوى

Customer Feedback /Complaint Form

In order to respond to your Feedback/Complaint, please complete this Form and submit it to us.
بهدف الاجابة عن مراجعتكم / شكواكم، يرجى ملء الاستمارة أدناه وإرسالها لنا.
PERSONAL INFORMATION / معلومات شخصية
Feedback / Complaint Type / نوع المراجعة/ الشكوى
Feedback / Complaint Subject and Description / موضوع المراجعة/الشكوى وتفاصيلها
add another file
Please note that your feedback/complaint shall be treated confidentially.

We shall contact you using your preferred channel of communication within 3 working days of receipt of your feedback/complaint. We shall also reply within 15 working days unless additional documents are required.
يرجى أخذ العلم أنه سيتم التعامل مع هذه المراجعة / الشكوى بالسريّة والخصوصيّة التامة.

كما سنتواصل معكم وفق الوسيلة الفضلى للتواصل والوقت الذي حددتموه أعلاه خلال 3 أيام عمل من تاريخ استلام المراجعة/ الشكوى. وسيتم الرد عليها ضمن مهلة لا تتعدى الـ15 يوماً من تاريخ استلامنا المراجعة، الا في الحالات الاستثنائية التي تتطلّب من العميل مستندات اضافية.
Tell a friend
Sign up for updates

Banks list No.53-CRB:10742
Online & Phone Banking service – BDL 1/984 – July 11,2000
PayMobey service - BDL legal department 11/391 - August 14, 2013
Mobile Application service – BDL legal department 11/392 - August 14, 2013
Credit Libanais SAL – All rights reserved